Kongnamul Guk (Acılı)

Merhaba Kore Severler,

Evet bu defa yine yeni bir tarif ile birlikteyiz ! Acılı Kongnamul Guk yani Korenin meşhur soya fasulye filizi çorbası !

Ben acılı versiyonunu yaptim isterseniz gochujang eklemeden sadece et suyu ve soya sos ile de uygulayabilirsiniz.

Bu tarifi ilk defa deniyorum ve samimi olarak diyebilirim ki çok hoşuma gitti ve denemenizi tavsiye ederim !

YouTube'dan izlemek için Tıkla: Kongnamul Guk (Acılı)



Kongnamul Guk (Acılı)


Malzemeler:

-200gr Soya Fasulye Filizi

-150gr Et Suyu (Ev yapımı)

-Yarım adet Kuru Soğan

-2 diş Sarımsak

-1 yemek kaşığı Gochujang

-2 tatlı kaşığı Kırmızı pul biber

-1 tatlı kaşığı Tuz

-Kaynamiş Su


Yapılışı:

-Soya Fasulye filizlerini soğuk suda yıkayıp süzdürün

-Kuru soğanı yarım ay şeklinde ince doğrayın

-Sarmısakları ince doğrayın

-Sogan, sarmısak ve soya fasulye filizini bir tencere içerisine alın

-Üzerlerine Gochujang, kırmızı pul biber, tuz, et suyu ve kaynar su ekleyin

-Kaynar su miktarı soya fasulye filizlerini biraz geçecek kadar bir miktar olucak

-Daha sonra tüm malzemeleri içeren tencereyi ocak üzerine alıp orta hararetli ateşte 20 dakika kaynatın

-Pişen çorbayı kaselere servis edip yanında pirinç pilavı ve et yemeği ile servis edin

-Afiyet Olsun !

Not: Ben daha önceden yaptığım ve buzluğa koyup dondurduğum et suyu kullandım.




Yorumlar

Popüler Yayınlar